Betaling mislukt of geweigerd?
Heb je betaald, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is? Controleer dan eerst of er geld is afgeschreven. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt en kun je de bestelling opnieuw plaatsen.
Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij de betaling binnenkrijgen.
Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen wij je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.
Afgekeurde creditcard betalingen
Het kan gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Helaas hebben wij geen inzage in de redenen hiervan. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid. Je bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wil je je bestelling alsnog ontvangen? Plaats deze dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Betalen via Klarna
Let op: wij hebben geen inzage in waarom Klarna een betaling afkeurt en geen invloed op hun beslissing. Klarna voert bij elke bestelling binnen enkele seconden een automatische controle uit op basis van verschillende factoren, zoals je persoonsgegevens, het bestelbedrag en informatie van kredietbureaus. Op basis daarvan bepalen zij of je achteraf kunt betalen.
Is je Klarna-betaling geweigerd of mislukt? Neem dan rechtstreeks contact op met Klarna via de chat in de app of bel 020 262 7301. Omdat Klarna een tussenpersoon is, kunnen wij bij Solano Wonen helaas geen wijzigingen of fouten in hun betaalproces oplossen.
Contact
Stel je vragen aan ons team.